5 salate pentru cină

Ce mănânc la cină, dar să nu îngrașe? Sau ce mănânc la cină, dar să pot prepara rapid? Și să nu îngrașe :-).

Întrebări pe care multă lume și le rostește în vremurile aglomerate pe care le trăim.

M-am gândit să va ofer cinci idei, încercate și testate pe  propria piele, sănătoase, gustoase, pline de nutrienți și, mai presus de orice, foarte ușor de conceput.

Pentru a vă face munca și mai ușoară, parcurgeți următorii pași:

  • faceți o listă de cumpărături la sfârșitul săptămânii pentru aprovizionare; astfel, nu riscați să vă lipsească ingrediente
  • spălați, curățați și puneți în caserole toate ingredientele, o să va fie foarte simplu doar să le mixați
  • faceți un dressing de lămâie, ulei de măsline și sare de mare fără aport de iod și păstrați-l în frigider pentru toate aceste zile. Adăugați-l după preferințe.

Și iată și salatele, la care adăugați dressing-ul gata preparat . Vă puteți juca și cu semințele, după chef și gust.

  1. Salată de crudități cu parmezan

Morcov ras, țelină rasă, gulie rasă,  piper, nuci și susan nedecorticat, puțin parmezan ras pe răzătoarea mare

  1. Salată cu germeni și ton

Germeni de broccoli sau muștar, o conservă  ton în ulei de măsline, ceapă roșie tocată fin, ardei roșu tăiat fin, piper; puneți amestecul obținut pe felii subțiri de pâine de secară.

  1. Salată cu baby spinach, quinoa și rodie

Baby spanac, quinoa fiartă, un cățel de usturoi pisat, semințe de cânepă, semințe de  rodie

  1. Salată cu năut

Salată verde,  castravete, ridichi, ceapă verde, boabe de năut fierte, semințe de pin

  1. Salată simplă cu baby spinach si somon la grătar

Baby spanac, piper, felii de somon la grătar, semințe de rodie opțional.

Simplu, nu-i așa? Poftă bună!

Linia pe care o urmez este aceea a echilibrului si a elaborarii de programe personalizate. Extremele imi par a fi nesanatoase si respect individualitatea fiecarui om. Suntem unici, prin urmare consider ca nu poate exista o dieta generala.

Next ArticleCalorii bune, calorii rele